The next big adventure in the life of Sanne Koenen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Koenen - WaarBenJij.nu The next big adventure in the life of Sanne Koenen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Koenen - WaarBenJij.nu

The next big adventure in the life of Sanne Koenen

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

30 Juni 2009 | Nederland, Amsterdam

Dear friends, family, (former) travel and sailing companions and everyone else,

Last friday I finished the last exam of my first year at uni. (Yay!) So now finally the holiday has started, which is a good opportunity to tell you about my new travel plans :). Tomorrow I shall travel to the USA to start on a new adventure abroad. That’s why I thought of reviving this weblog. New journey… new background… new profile picture... I also added almost my entire address book into the mailing list, so please let me know if you don’t want to receive the updates of my travels, then I’ll remove you from the list.

So, what am I going to in the USA?
I’m flying to New York to do volunteer work on the replica of the VOC-vessel the Half Moon (d'Halve Maen in Dutch). This summer "they" (the Half Moon, New York, many others, etc) are celebrating something that has to do with the Hudson river, the founding of New York and the Half Moon. When I have had that history lesson taught to me, I'll eleborate on it a bit more.

After my work on the Half Moon I'm planning to visit some faraway family and go sightseeing in the "Big Apple" for one week.

I hope you will all enjoy my travel stories (again) and I'm looking forward to reading everyone else's travel (and non-travel) comments.

Ciao

Sanne


  • 30 Juni 2009 - 21:22

    Barbara:

    Hi Sanne
    Have lots of fun and relax! I'm jealous of you :P
    xx

  • 30 Juni 2009 - 21:48

    Lotte:

    Heerlijk, eindelijk vakantie! Daar verlangde je volgens mij hevig naar...
    Maak er wat moois van, zou ik zeggen. Dat zal je ongetwijfeld lukken. Weg zijn uit de vetrouwde omgeving van Nederland brengt immers genoeg nieuwe ervaringen mee, daar weet ik inmiddels ook wat van.
    Kijk uit naar je verhalen.

    Liefs,
    Lotte

  • 01 Juli 2009 - 08:01

    Martine:

    hey meis!!

    je zal nu wel in de lucht zitten.. nogmaals wens ik je super veel plezier en geniet er met volle teugen van!!

    knuffel martine

  • 01 Juli 2009 - 18:14

    Marieke:

    hee meissie, heel veel plezier!! :D
    zal je verhaaltjes met genoegen lezen, as usual.. :P
    xx

  • 01 Juli 2009 - 18:51

    Vera:

    Enjoy and have fun!

  • 02 Juli 2009 - 08:49

    Berta:

    ohw!!! wat tof! Nienke is alweer in Costa Rica, jij gaat naar NY en ik zit hier in NL hard aan t werk en lekker burgelijk aan het worden :(:( Jaloers!! haha Ga je natuurlijk volgen.. Have a good one!! Xie

  • 02 Juli 2009 - 18:38

    Roel:

    Hey Sanne,
    heel veelplezier in NY, maar dat zal wel goed komen. Ben net als Berta toch wel een beetje jaloers, aangezien ook ik helaas weer vast zit in NL. Ben benieuwd naar je verhalen.

  • 03 Juli 2009 - 07:56

    Inte:

    Hey! ik had geen idee, heel veel plezier!!

  • 03 Juli 2009 - 19:47

    Hendrina :

    Toemaar! Geen terras werk hè. Veel plezier NY is tegek!! Zie uit naar je verhalen.
    Genietze

  • 11 Juli 2009 - 09:01

    Lobke:

    Heey Sanne,

    Zo'n tien dagen op reis nu. Hoe gaat het ermee? heb je tussen het dekzwabberen door tijd om te genieten van het schip en de omgeving? Ik moet toegeven dat ik ietwat jaloers op je ben. Geniet er van!

    Kus, lobke

  • 13 Juli 2009 - 16:11

    Willy:

    hee susie is het een beetje leuk daar

    willy

  • 13 Juli 2009 - 17:39

    Karel:

    En anders communiceren we gewoon hier. Kost ook niks.Als ik naar New York kom zit ik wel met Jack. Gert Trimpe Burger zou ook wel mee willen en dan kan ik Jack misschien een tijdje bij zijn dochter parkeren; die zeurt al lang over een hond!

  • 18 Juli 2009 - 12:39

    Jantien:

    Was zelf ook even op stap om vakantie te vieren en teruggekomen met een longontsteking.... maar nu gaat het weer een beetje.
    Heb je al wat foto's?! Heel erg benieuwd hoe het was allemaal (en is, natuurlijk).
    Lekker genieten! Voor je het weet ben je weer terug.
    Dikke zoen, Jantien

  • 19 Juli 2009 - 19:20

    Micha:

    Have fun!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 102691

Voorgaande reizen:

11 November 2016 - 15 Maart 2017

Sailing across the Atlantic Ocean

04 Februari 2013 - 18 Juni 2013

Research in the Dutch tropics

01 Juli 2009 - 05 Augustus 2009

Back to the era of the VOC

21 Mei 2007 - 13 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: