Foto's! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sanne Koenen - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sanne Koenen - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

31 Juli 2007 | Australië, Sydney

Hee Allemaal!

even een kort berichtje:

ik heb eindelijk weer foto's op mn space kunnen zetten!
heel erg veel van alles wat ik de afgelopen weken gedaan heb!

- mijn kano trip door het national park 'the everglades'
- de 4WD tour door Fraser Island. het grootste eiland ter wereld dat ontstaan is door zand dat afgezet werd daar door de zee.
- mijn 2 weken in bundaberg, waar ik fruit geplukt heb.

en verder foto's van mn vorige verslag:
- mn surftrip, hoewel ik geen foto's heb van het surfen zelf
en, last but not least:
- Brisbane, australia zoo (de dierentuin van Steve Irwin!), uitgaan (iets te veel foto's gemaakt toen) en een workshop boomerang beschilderen..

Uitgebreid verslag komt binnenkort,
sorry dat jullie zo lang moeten wachten!
tot binnenkort!

liefs, Sanne!

http://skoenen.spaces.live.com/

  • 31 Juli 2007 - 09:49

    Dodo:

    hoi sanne even een berichtje uit Keulen
    ben naar de Extravaganza geweest,fantastisch 18000 herbalifers .allemaal even enthousiast.
    veel plezier nog gr Do

  • 03 Augustus 2007 - 04:10

    Tess:

    Haha, we blijven elkaar inderdaad heel de tijd voorbij reizen. Maar... het komt er vast een keer van om elkaar te ontmoeten!!! Wat zijn jouw volgende plannen??
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 102712

Voorgaande reizen:

11 November 2016 - 15 Maart 2017

Sailing across the Atlantic Ocean

04 Februari 2013 - 18 Juni 2013

Research in the Dutch tropics

01 Juli 2009 - 05 Augustus 2009

Back to the era of the VOC

21 Mei 2007 - 13 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: